TGIF

Vilket väder dagen har bjudit på! Förstår ni hur underbart mitt jobb är dagar som dessa?! Att få vara ute med barnen större delen av dagen och njuta av sol och värme. Och framförallt att det bara är att ta på dem skor och solkräm när man ska ut. Drömmen! Jag har till och med fått mig en rejäl solbränna under dagen. Ränderna efter linnet jag hade blir mindre roliga att försöka sola bort sedan kanske...
Note to self: Glöm inte att smörja in dig själv också. Galet vad solen tar mitt på dagen.

Kvällen har hur som helst gått i lugnets tecken. Först en löprunda och sedan varvade jag ner med rosé, choklad och en bra bok på balkongen innan jag avslutade med att kolla ikapp lite tv-serier och mumsa glass. En bättre fredagkväll med andra ord.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress