PT-pass

Någon gång för ett par veckor sedan tyckte jag visst att det var en bra idé att boka in ett PT-pass på morgonen dagen efter en utlandssemester... Jag hade lite ångest igårkväll innan jag skulle gå och lägga mig, men faktiskt så var det inte så tokigt som det låter. Kroppen kändes stark trots en vecka med sol, bad, drinkar och vila (med undantag för löprundan på strandpromenaden), så jag orkade faktiskt. 
 
Passet var lika jobbigt som sist, fast med fler pulshöjande övningar istället för tunga vikter. En cirkel med 200 m rodd, chins, armhävningar på Bosu-boll, Kettlebell-swings, en crunch-övning för magen, burpees på bräda och 200 m rodd igen. Tre varv och sedan lite stretch på det. Grymt pass som jag gärna kör igen på egen hand. Frågan är bara om jag har lika mycket pannben när jag inte har någon som står och peppar mig?
 
Hur som helst så är det skönt att vara tillbaka. En vecka vila var välbehövligt, men man mår så mycket bättre av att röra på sig.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress