Vilodag

Ungefär såhär brukar mina lördagar se ut innan jobbet kallar på mig framåt ett-tiden. På tal om det så är detta min sista riktiga jobbhelg på Coop där jag jobbar både lördag och söndag. Efter mycket om och men så bestämde jag mig faktiskt för att vara kvar trots att jag snart är förskollärare på heltid. Dock kommer jag framöver bara att jobba varannan lördag och alltid ha söndagarna lediga. Jag testar så till en början i alla fall, så får vi se om det fungerar i längden.

Jag passar på att ta en vilodag idag också efter att ha tränat (håll i er nu!) fredag, lördag, söndag, måndag, tisdag, onsdag, torsdag och fredag. Alldeles för många dagar i sträck egentligen, men det finns så många pass på Actic som jag vill testa så det bara blev så. Annars är min maxgräns sex dagar i rad och den håller jag hårt på. Vila är viktigt!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress