Till Sara från Sara






Ett paket innehållande en mobilplånbok från Michael Kors och ett skal till iPhone 6 från By Malene Birger landade hos mitt postombud idag.


Jag funderade länge och väl på vad jag skulle köpa till mig själv för min första förskollärarlön och valet föll till slut på de fina sakerna ovan. Det vinröda mobilskalet från By Malene Birger har jag velat ha länge och en plånbok från Michael Kors kändes som pricken över i:et i min lilla MK-samling. Denna är en mobilplånbok som alltså har ett särskilt fack i mitten för luren. Färgvalet blev navy/marinblå, vilket jag tycker passar bra ihop med det vinröda skalet.

PS. Nej, jag har inte fått min första lön ännu, men den kommer om en vecka (vilket även min sista lön från vikariepoolen gör). Det fina med nätshopping och valet att ta köpet på faktura. DS.
Anonym

Från vilken sida beställde du det? :) Hittar ingen mobilplånbok i MK till iPhone 6. Letar efter en sån du har köpt.. Tack på förhand!! Mvh Linda

Svar: Jag beställde min från wakakuu, men vet att Zalando har en liknande för samma pris (899kr)! Mvh Sara
None None

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress