Happy friday!


Tjuvkik på hur ett gäng tulpaner gjorde sig i fina Stubben.

Trots det eländiga vädret med snöblandat regn på eftermiddagen igår, så tog jag mig en promenad för att köpa blommor till Stubben. Kunde bara inte hålla mig. Ett par buketter tulpaner och voilà! Knäppte bilderna ovan med luren imorse innan jag gick till jobbet, får göra ett bättre försök i dagsljus när jag får chansen...

Trevlig fredag på er! Jag har en lugn och bra dag på jobbet faktiskt trots att jag är all by myself. Ensam är jag ju inte såklart, men all övrig ordinarie personal på min avdelning är sjuka/borta på jobbgrej/föräldraledig. Då är det alltså jag plus tre vikarier och en trainee som återstår. Ingen mjukstart här inte, men det har gått bra tack vare att jag hunnit lära känna barnen någorlunda och att det även är många barn som är sjuka/lediga såhär på en fredag.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress