Actic
Nytt år och det innebär en förändring för mig på många vis. Om bara ett par veckor blir jag klar med mina högskolestudier och får äntligen börja jobba på riktigt.

På träningsplanet har jag efter lite velande fram och tillbaka bestämt mig för att byta gym. Från och med nu hittar ni mig på Actic! En bra julkampanj gjorde att alla tvivel försvann, så både mamma och jag byter. Kul att hon ville haka på så att vi kan fortsätta att träna ihop ett par gånger i veckan. Å ena sidan så gillar jag verkligen Forever men ändå känns det toppen med ny miljö och nya pass att testa. Dessutom så får jag ett betydligt större utbud av träningskompisar, vilket självklart också är roligt. För att inte tala om att månadskostnaden nästan halveras trots att jag nu har tillgång till två nya och fräscha gym, både City och Kungsgatan. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress