Pocketfrossa
Jag har ett par böcker på tur att läsas för tillfället, men när bokus hade pocketfrossa så kunde jag inte låta bli att slå till på ett gäng till. 3 för 109 kr är ett helt okej pris för böcker som jag ändå tänkt läsa. Skynda fynda! 
 
Jag valde ut Rörgast av Johan Theorin eftersom jag har och gillar övriga delar i serien, Sophies historia av Jojo Moyes eftersom jag fullkomligt älskade hennes Livet efter dig, och Bara tre kan leka så av Denise Rudberg. Sist men inte minst så blev det Ett litet snedsprång av Denise Rudberg. Av någon märklig anledning så har jag nämligen andra delen i serien i min bokhylla och det kan ju vara kul att läsa dem i rätt ordning. Jag har hört mycket positivt om denna Elegant crime-serie, så det ser jag fram emot.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress