Perfekta vårkappan
 
Till vänster: Strukturvävd kappa i puderrosa från H&M, 499 kr.
Till höger: Linnea kappa i marinblått från Gina Tricot, 599 kr.

En kappa lagom till att våren knackar på dörren hade ju inte varit tokigt. Jag äger faktiskt ingen och visst känns det som att våren ligger precis runt hörnet och kurar nu?!
När jag väl började kika efter kappor i en rimlig prisklass så landade jag till slut på dessa två. En fint puderrosa från H&M som har fördelen att den går att tvätta hemma i maskin och så en klassisk marinblå från Gina Tricot som enligt tvättråden kräver professionell tvätt. Förstår ni min beslutsångest?

Jag klickade hem båda två så får vi se vilken jag tycker bäst om. Nästa projekt blir att hitta en fin scarf som passar till vilken som. En tidlös variant från By Malene Birger lutar det åt...
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress