Mitt träningsupplägg

Den underbara Adidas-tröjan köpte jag på en av alla Stadium-butiker i Stockholm. Perfekt att ha till och från gymmet eller på promenader i sommar.

Jag var äntligen på mitt uppföljningssamtal på Actic igår och fick diskutera mitt nuvarande gymprogam. Jag har kört ett helkroppsprogram som jag fått ett tag nu, men från och med gårdagen har jag även ett 2 split-program där jag kommer att köra överkropp en dag och ben/mage en dag. Kul med lite nytt, jag tror att man behöver det ibland för att utvecklas och upprätthålla det roliga i träningen. Varvat med gruppträningspass och löpning kommer det liksom aldrig att hinna bli uttjatat eller tråkigt, snarare så har jag känslan att jag inte hinner med allt jag vill på veckans sju dagar... Jag vill springa några gånger i veckan, gymma ett par gånger, gå på pass som t.ex. spinning, core, ATC, MRL, Tabata, yoga och piloxing. Tog med mamma på piloxing efter jobbet tidigare i kväll och jösses vad kul det var! Hade glömt det sedan jag testade det sist... 
Summan av kardemumman - veckan har för få dagar och nyckeln till en bra träningsrutin är variation.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress