Happening


Det är fredag och min kära J är till Indien med jobbet, så vad göra? Jag bokar mig såklart på Actics Happening. Jag gillar ju att träna på fredagar så det är lika bra att passa på! 

Först ut var en timme Step quadra, vilket innebär att man hoppar, skuttar och dansar på fyra brädor istället för en. Riktigt roligt och inte alls så svårt som det låter, men jag är ändå lite smygnöjd över att varken ha snubblat eller krockat med någon med tanke på att det var mitt första quadra-pass någonsin.
Avslutningen var en timme Functional toning, ett styrkepass bestående av olika funktionella övningar med mycket fokus på förbränningsträning. Kombinationen av dessa två pass var galen. Jag tror aldrig att jag har känt mig så slut efter gruppträning. Musklerna känns liksom urkramade. På ett bra sätt. 

Mat, dusch och fredagsmys nästa!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress