Alla hjärtans dag


Favoritbutiken nummer 1! Jajamän, jag spenderar alla hjärtans dag i huvudstaden med min kärlek och självklart är ett besök på Svenskt Tenn ett måste. Jag fastnade för den här maffiga tulpanbuketten som gör sig så bra i Hortus-krukan. En sådan i klarglas vore inte tokig hemma hos oss. Inte den här gången dock.

Trevlig alla hjärtans dag till er alla! Jag och min fina tar igen förra årets fiasko med en toksjuk kille och firar i år med en helg i Stockholm. Vi bor på Clarion Sign för första gången och hittills får hotellet bra betyg, men ni som känner mig vet att avgörandet kommer imorgonbitti. Hotellfrukosten! Bland det bästa som finns enligt mig, så det ska bli spännande att se hur den är här. 

Dagen idag har spenderats med shopping i mängder. Min to do-list bestod enbart av ett besök på Svenskt Tenn, där jag ville kika på ljusstakar, och så var jag även på jakt efter stretchiga jeans och sköna tröjor till jobbet. Båda är avklarade och jag fick även med mig fina saker från Topshop och NK. Min shoppingbudget är därmed spräckt med råge och då har vi fortfarande morgondagen kvar. Oopsi!

Hoppas ni får en mysig kväll! För oss väntar middag och drinkar.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress