Sjunde luckan

Grönt te är, förutom att vara gott, känt för sina bra hälsoeffekter. Därför känns det lite extra roligt att få testa denna Body wash ur serien Fuji green tea, som låg bakom lucka nummer sju. En ganska ny kroppsserie hos The Body Shop om jag inte är helt ute och cyklar?

Hoppas att ni har haft en fin start på veckan. Sisådär här om jag ska vara ärlig. När man överlevt Kaos-veckan med stort K på jobbet och sedan kommer dit tidigt på måndag morgon för att mötas av insikten att den här blir minst lika jobbig känns allt bara blä. Förskolan fungerar liksom inte utan pedagoger. Tyvärr. Men man får göra det bästa av situationen, både för sin egen skull och för barnens. Keep calm. Det går om man vill. Dessutom fick jag till mitt första cardio-pass på ett tag idag. 30 minuter löpning och 30 minuter crosstrainer. Det kallar jag en bra start på veckan!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress