Nytt till luren


Vad gör man inte för att komma upp i beloppet för fri frakt? Beställde två snygga t-shirts häromveckan, men eftersom jag då var bara ett par hundralappar bort från minimumbeloppet för att slippa betala frakt så slängde jag även in ett nytt mobilskal från By Malene Birger. Galet resonemang egentligen och jag är högst medveten om att det är exakt detta som är säljarens tanke för att lura kunden till att shoppa mer. Där gick jag allt i fällan och det är säkerligen inte sista gången det händer. Alldeles nyss satt jag faktiskt och övervägde att slå till på ett par örhängen för 695 kr för att slippa betala en fraktkostnad på 39 kr för en nyckelring jag har fått korn på (tänkt till min bilnyckel). Haha! Väldigt fina örhängen ska tilläggas. Men det blev ingen beställning alls, så jag sparade de pengarna.

Tillbaka till poängen, mitt nya mobilskal. Skalet heter Pamsy6 och färgen Deep Caramel. Skalen från By Malene Birger är fantastiskt tunna och lätta, och det är just därför jag älskar dem. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress