Liljor

Helgen närmar sig och då är det ju extra trevligt att köpa hem snittblommor. Liljor har blivit en ny favorit hos mig, dels för att de är så fina men också för att de doftar gott och håller länge. Ingen höjdare enligt J tyvärr, så jag får nog vänta ett tag innan jag kommer hem med en bukett igen. Han klarade inte doften.... Lite synd. Tur då att rosor är doftfria, vackra och håller länge även de.

Torsdag är förresten öppning för mig, så det betyder att jag också slutar hyggligt tidigt. Jag hoppas på att få hämta ut ett paket med ytterligare några reafynd när jag slutar. Spännande!
Anonym

Tips: klipp bort dom bruna pastillerna i blomman när dom slagit ut så försvinner doften. /Madde

Svar: Tack snälla för tipset, det ska jag testa nästa gång!
None None

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress