Bordslampan Adison

Av en ren slump (eller slump och slump, jag var på jakt efter en marmorbricka) så råkade jag stöta på den här lampan på Hemtex hemsida. Den bara fanns där på startsidan och det var love at first sight. Det var något med foten i marmor och att den fanns i rostfritt stål som verkligen gick hem hos mig. Mässing i all ära, men det passar inte överallt hemma hos oss. Det gör den här däremot. Lampan heter Adison och är av märket By Rydéns, finns även som golvlampa. Alla eventuella tvivel försvann när jag fick se att Hemtex har klubbdagar med 25% rabatt. Den följde därför med hem från butiken på Tuna Park igår, tillsammans med en förvaringsbox i marmorimitation. Jag måste bara köpa en fin klotlampa modell större att sätta skruva i innan den får ta plats vid min sida av sängen.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress