Älskade Asics

Jag har velat fram och tillbaka när det gäller löparskor ett tag, men till slut bestämde jag mig och slog jag till på den här modellen. Asics såklart. GT 2000 3 är den bästa skon jag sprungit i hittills, så valet var egentligen enkelt. Velandet har gällt färgen, men jag känner mig nöjd nu och längtar tills de kommer hem med posten.

Nu undrar ni hur många par löparskor en människa kan behöva? Svaret är två par. Minst. Ett par utomhus och ett par inomhus. Paret jag köpte tidigare i år har jag alltså ute och dessa ska jag hänga med på löpbandet i vinter. För let's face it, det kommer att bli många timmar och många mil på löpbandet i vinter om jag ska bli redo för marathon framåt sommaren 2016. Det är också där GT 2000 3 kommer in då de är byggda för överpronation och anpassade för långdistans. Det blir perfekt!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress