STHLM
Kvällen igår var mycket trevlig! Vi började med drinkar i hotellets Sky Bar och sedan promenerade vi till gamla stan där vi skulle äta på Grill Ruby. Det var inte helt lätt att få bord just denna lördag, mycket var fullbokat, men jag bokade där i grevens tid tror jag för sedan var det fullt även där. Riktigt mysigt ställe faktiskt och god mat! Jag tog oxfilé med bearnaisesås och sötpotatisgratäng. 






Dagen idag började med hotellfrukost. Jag går alltid all in då. Övriga vid bordet var smått chockade tror jag, och jag förstår dem. Vet inte själv var allt tar vägen... 
Observera att det här inte var allt jag åt! Tro det eller ej men jag gick en vända till. Radisson Blu Royal Viking Hotels frukost får tummen upp av mig med andra ord! Hela hotellet var för övrigt jättebra och ligger bara ett par meter fråncentralstationen, vilket var smidigt då vi kunde lämna väskorna i bagagerummet när vi skulle shoppa nu på dagen.
Dagens första destination blev Svenskt Tenn och sedan vidare till NK. Jag får visa mina köp sedan. På bilden skymtas en sneakpeak på mina nya underlägg till köksbordet.  
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress