Min födelsedag!

Fredagen den 12 september idag och det är alltså min födelsedag! 23 år gammal blir jag för den som inte visste det. Hur kan jag bara vara 23 år? Och hur kan jag redan vara 23 år? Knepig känsla när man tänker på det, att det känns som att man levt i evigheter men samtidigt inte...

Hur ska jag fira då? Eftersom min kära karl inte slutar jobbet förrän kl. 17 och päronen slutar 18, så bokades kalaset in kl. 19. Det är ju ändå fredag så det passar ju utmärkt. Men det betyder att jag har en hel del tid att slå ihjäl innan dess. Först ut blir att baka en fransk chokladtårta och sedan har jag planer på att städa och dona litegrann här hemma, eventuellt ge mig ut på en liten löprunda och sedan är det väl dags att åka och hämta smörgåstårtorna. Blir nog en bra dag känner jag på mig!
Jag har helt glömt bort det där med bilderna från Lindos. De kommer! Här är en i alla fall.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress