Loppet imorgon
Imorgon smäller det. Tjejmilen 2014! Vi tar tåget upp på morgonen; jag, Jimmy, mamma, pappa, lillebror och hans tjej och sedan springer vi tjejer. Jag är lite nervös faktiskt. Känner mig inte alls i form, så nu ångrar jag lite att jag seedade mig i anmälan... För att få starta i de främsta leden behövde man ange minst en seedningstid och min gav mig startnummer 2238 och en plats i startgrupp 2.

Mitt största problem just nu är att min pulsklocka har tvärdött. Jag tänkte ladda den och allt såg ut som vanligt tills jag efter en stund upptäckte att den inte alls laddade utan att skärmen var helt svart. Jag är skeptisk till om jag klarar mig utan den, svårt att hålla ett bra tempo utan att ha en aning om hur snabbt man springer. Sämre läge att gå sönder finns ju inte.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress