Life in red
Jag har varit en ständig besökare på Gynning.net i flera månader nu i väntan på att nya litografier ska släppas. Älskar Carolina Gynnings konst! Nu äntligen har det kommit upp nya och de släpps 8/10, så jag var snabb och bokade den här som heter Life in red, och som jag tror och hoppas kommer bli perfekt på väggen i vårt vardagsrum!

Carolina

Hej Sara!

Jag tänkte bara slänga in en intresseanmälan utifall du blir sugen på att sälja din Life in red :)
Har Life in spring, men skulle så himla gärna även vilja ha Life in red på väggen. Du kan väl maila mig om det blir aktuellet! :D Må gott!

Vänliga hälsningar Carolina

Svar: Hej! Kul att du gillar den, tycker också den är himla fin. Lovar att höra av mig ifall jag får för mig att jag vill sälja :) Hälsningar Sara
None None

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress