Laddad för terränglopp



Idag smäller det! Lidingö tjejlopp går av stapeln och jag känner mig faktiskt ganska laddad trots att träningen inte varit ens i närheten av vad den borde varit den senaste månaden. Jag såg klippet från Lidingöloppet på nyheterna igår och blev så avundsjuk! Kanske får satsa på det nästa år.

Nu är det i alla fall tjejloppet som gäller. Det är alltså sista milen av "riktiga" Lidingöloppet. Start och mål är på Grönsta gärde och banan är kuperad terräng på stigar och parkvägar. Det blir första terrängloppet för mig och jag tror att det kommer att bli riktigt tufft. Jag är väl glad om jag kommer runt, men tävlingsmänniska som jag är så vill jag gärna fixa det under timmen. Vi får se helt enkelt! Alla som springer under 50 min får silvermedalj (istället för brons) och där är jag verkligen inte än, men till nästa år förhoppningsvis... 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress