Fodrade löparkläder
Jag har ett set med löparkläder anpassade för höst/vinter sedan förra säsongen, men idag kompletterade jag med ett nytt set från Soc. Ett par grå tights och en långärmad tröja som båda har ett lager fleece på insidan. Väldigt skönt nu när det är kallt ute. Testade dem faktiskt alldeles nyss, vågade mig nämligen ut på en kort runda trots mörkret. Det gick över förväntan faktiskt, så nu är det bara att kämpa på fram till Lidingö tjejlopp på söndag.
 




Det här med gråa träningstights har alltid irriterat mig. Det är utan tvekan den snyggaste färgen på tights i och med att benens konturer kommer fram på ett helt annat sätt än i svart, men hur praktiskt är det egentligen när man svettas? Inte kul med svettfläckar i rumpan kan jag känna... Får se om jag vågar mig på att köpa ett par att ha på gymmet eller inte.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress