Ett skepp kommer lastat med motivation
Jag tror att jag får lov att börja med att be om ursäkt för dåliga bilder. Provrums-selfies blir väl aldrig så speciellt bra, men just här var det visst extremt illa med putsningen av speglarna. Nåja!

Finns det något som gör en mer motiverad till träning än nya träningskläder? Studiebidraget landade på kontot idag, så jag passade på att shoppa loss på H&M följt av ett besök på Stadium för att köpa hem ett par av alla fina plagg jag såg igår. Jag fastnade verkligen för det här med grå tights, det blev ett par tunna och sköna från Soc och sedan linnet från Nike på bilden här under.

Nu är jag mer än laddad för kvällens spinning och morgondagens planerade backintervaller. På söndag springer jag terränglopp i Stockholm och nästa vecka tänker jag komma igång på riktigt. 3 konditionspass och 2-3 styrkepass är mitt mål och det är det jag känner att jag mår bäst av. Lite yoga eller bodybalance skulle jag också vilja klämma in om det går. Just do it, som Nike säger.


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress