Bakning pågår
På fredag är det min födelsedag och det tänkte jag fira med smörgåstårta. Än så länge är det lite oklart hur många som dyker upp på mitt lilla kalas, så jag säkrar upp med att baka två efterrättstårtor. Den ena är en variant som jag varken ätit eller bakat tidigare, men mörk choklad och mint kan väl aldrig bli fel? Den skulle gärna stå och gotta till sig i kylen i några dagar för att bli som godast, så därför bakar jag den redan idag och sedan på fredag tänkte jag svänga ihop en klassisk fransk chokladtårta för de som inte är lika frälsta i mint som jag.

Recept kommer när tårtan smakats av på fredag!
Jessica Sundqvist

Ååh lät gott! Kommer du lägga ut recept?

Svar: Absolut, tänkte vänta tills jag smakat och vet om den är god bara! Till helgen kommer det :)
None None

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress