Ombre
Ljusa slingor och fräsch toppar är standard vid mina frisörbesök, men den här gången kände jag för en lite större förändring än så. Resultatet blev en ljus ombre där jag fick en mellanmörk nyans av aska längst upp mot hårrötterna och sedan ytterligare två ljusare nyanser som sedan övergår i min ursprungliga blonda ton längst ner mot topparna.
När det gäller längden så blev det en uppfräschning och sedan rundades även topparna av, till skillnad mot den raka linjen som jag haft tidigare. 

Det var extremt svårt att få det att synas på bild märkte jag... Dessutom regnade det när jag cyklade hem, så det hann rufsa till sig på vägen. Jag är i alla fall nöjd, både med längden och med den lite kallare nyansen. Kanske att jag vågar mig på en aning mörkare nästa gång, men det här kändes lagom att börja med.




Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress