iPhone 6 - mitt omdöme
Nu har jag varit igång med min iPhone 6 i i lite över ett dygn så nu tänkte jag dela med mig av mina tankar. Jag älskar den. Framför allt formen och utseendet får högsta poäng av mig. Den är ju betydligt större än iPhone 5, men eftersom den också är tunnare och mer rundad i kanterna så känns den både nättare och lättare snarare än klumpigare. Av- och på-knappen sitter förresten på sidan numera, inte säker på vad det har för funktion men så är det i alla fall.

Prestandamässigt så känns bilden på den stora skärmen klarare, kameran är top notch, 4G snabbt som sjutton och ljudet märker jag stor skillnad på. Jag tror även att batteritiden är bättre, men det är lite tidigt att säga än så länge. Jag kunde i alla fall inte vara mer nöjd!

Något annat som jag är nöjd med är skalet som jag köpte på Teknikmagasinet. Hur smart är det inte att det är tvådelat och att telefonen sitter i ett tunnt smidigt skal som man sedan kan klicka fast med magnet i en plånboksdel? Jag kör bara det lilla skalet när jag är hemma och sedan plånboken när jag ska ha ner den i t.ex. en väska.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress