Hatthyllan Vemdalen
Nytt på inredningsfronten är att vi äntligen efter snart tio månader i lägenheten har köpt oss en hatthylla. Det var på tiden kan man väl säga. Till slut blev det en helt vanlig enkel vit från Mio. Modellen heter Vemdalen och kändes rejäl och bra. På Ikeas variant som hör ihop med vår skohylla (Tjusig) var alla skruvar synliga vilket kändes lite trist, så det fick bli den här som dessutom var något större istället.

Nästa projekt i hallen är väggen mellan dörrarna in till sovrummet och kontoret. Jag har tänkt ett litet skåp att ställa min beställda Baklava på för att få lite ljus i hallen, och sedan är jag ute efter en poster eller tavla att ha på väggen ovanför. Jag älskar vitt, ljust och fräscht, men som det är nu så ekar det nästan... Inte helt nöjd med det. Valet står i nuläget mellan ett passande citat och en Lovisa Burfitt, men det lutar åt den senare. 
 
Robert

Hej Sara,

Lustigt nog är även vi inne på att köpa Mios hatthylla Vemdalen och IKEAs skohylla Tjusig, vi tycker att de är rent estetiskt snyggast. När vi var och tittade pp hatthyllan på Mio så tyckte jag att den såg klen ut för att hänga tunga vinterjackor på med klädhängare. Ser att ni haft den något år nu så vi undrar om den är rejäl i sin kvalitet och klarar detta utan att ge efter eller spricka i trät?

Mvh, Robert

Svar: Hej! Vad roligt att ni är sugna på samma kombo. Som du säger så har vi haft hatthyllan i ungefär ett år och har inte haft några problem alls med den! Vi är jättenöjda och det hänger ständigt fullt med jackor så jag upplever den inte alls som klen, snarare tvärtom!
None None

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress