Finaste krukan
Jag har lite dille på inredning känner jag. Just nu ligger fokus på hallen där Jimmy och hans kollega ska dra igång och fixa om en liten stund. Ett väggfast litet skåp ska upp på väggen och jag har funderat lite fram och tillbaka på vad som ska få ta plats på det skåpet som endast är 20 com djupt. Baklava-lampan som jag fortfarande väntar på är given, men nu har jag också bestämt mig för en kruka från Svenskt Tenn. Det blev den minsta storleken (10 cm i diameter) och färgen blev efter mycket om och men vit. Kombinationen vitt och mässing är ju alltid ett vinnande kort!
 
Nu måste jag bara hitta en passande grön växt som inte behöver solljus... Och så håller jag en tumme för att jag även kan klämma in en ljuslykta från Tom Dixon utan att det blir alltför trångt.
 
Madicken

Tips på växt är plättar i luften! Jag har haft den många gånger och den är väldigt lättskött!

Svar: Tack, den ska jag kolla in! Lättskött är bra, har en förmåga att ha ihjäl krukväxter tyvärr!
None None

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress