Going for a run

Jag älskar att jag fått tillbaka lusten att springa igen efter nära två månaders uppehåll. Det har hänt förut att det blivit så efter ett lopp. Man har tränat och tränat och sedan när man sprungit loppet så får det liksom räcka för ett tag. Nu känner jag att det är dags att ta tag i det igen. Jag är ju faktiskt redan anmäld till Göteborgsvarvet i maj, så jag har verkligen inte tid att ligga på latsidan när det gäller löpningen. Klurar lite på vilka fler lopp jag ska anmäla mig till under 2015. I år blev det ju 5 stycken (Göteborgsvarvet, Vårruset, Å-loppet, Tjejmilen och Lidingö tjejlopp) och alla de vill jag i alla fall satsa på även nästa år. Plus minst 3 stycken till. Får tänka lite på saken...

Nu blir det samma runda som förra torsdagen. 8.5 km!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress