Sliten

Här ser ni en oerhört sliten tjej! Väldigt mystiskt för hon vaknade en halvtimme för klockan imorse och var då hur pigg som helst... Men så kan det vara ibland. 

Dagen har i alla fall varit bra. För ett par veckor sedan så var ju min lärare ute och hälsade på mig på praktiken, och då gjorde jag en flyta/sjunka-aktivitet med några barn. Det gick okej men blev ganska rörigt. Ställ fram en bricka med miljontals föremål, fyll en plastbalja med vatten, släpp lös tre stycken 2-3-åringar och föreställ dig vad som händer. Det blev i alla fall inte riktigt den pedagogiska aktivitet som jag hade planerat. Mer kaos faktiskt... Hur som helst så gjorde jag om samma aktivitet i dag och tänkte på de faktorer som ledde till kaos sist (t.ex att inte erbjuda för mycket material påven gång, att introducera syftet lite tydligare osv.). Det blev hur bra som helst! Jag tror att de fick lite grepp om det här med flyta och sjunka. Kul att se!

Nu ska jag iväg på spinning med mamma!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress