Provrums-selfies
Att välja kläder inför en halvmara är inte helt lätt kan jag säga. Väderprognosen för lördag säger just nu 18 grader och sol med vita moln. Inget regn verkar det tack och lov som, men det är ändå svårt att veta vad man ska ha på sig... Jag har i alla fall bestämt mig för långa löpartights, så då återstår överdelen. Långärmat? T-shirt? Linne? Jag löser problemet med att helt enkelt ta med allt så att jag är garderad. 
Det blev faktiskt en sväng till Stadium på väg hem från praktiken och med mig fick jag en svart långärmad tröja från Adidas running, en svart t-shirt från Nike running och ett löparlinne från Soc. Utöver det så köpte jag även en förpackning svettband till handlederna, ett par sömlösa trosor från Soc i TCS-material som transporterar bort fukt och ett par löpartights som jag kikat på tidigare, också från Soc. Om inte mina 2XU-tights hinner komma eller storleken inte är bra så tar jag dessa.



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress