Löwengrip Care & Color
Under dagen har jag testat alla tre LCC-produkter jag köpte. De doftar lotusblomma allihop, och jag upplevde det som en mild men väldigt ren och fräsch doft. Deodoranten Count on me tycker jag höll vad den lovade. Den torkade in snabbt, lämnade inga fläckar på kläderna och ingen svettdoft uppstod ens under träning. Clean up shower gel var så pass dryg att en liten klick räckte till hela kroppen och den löddrade precis lagom mycket. Huden kändes verkligen ren, fräsch och mjuk efteråt! Sist men inte minst testade jag bodylotion, Balance my skin, som absorberades riktigt snabbt av huden. Slurp sa det! Fast på ett bra sätt för den återfuktande verkligen, men utan att kännas kladdig och det gillade jag.

Alla tre produkterna får med andra ord tummen upp av mig. Jag vill redan beställa fler att prova... Bra jobbat Löwegrip Care & Color!


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress