Det vankas träning
Dagen har gått bra, men jag är helt seg av allt sittande. Först fick jag följa med min handledare på arbetslagsledarträff i munktell 8-11 och sedan hade vi den vanliga reflektionen i arbetslaget 14-15.30. Mycket sitta stilla och lyssna med andra ord och väldigt lite tid med barnen, men jätteintressant och roligt att få följa med på. 

Nu är det celsius och kvarg med äpple, kanel och blandade nötter som gäller. Japp, det vankas träning!

Det spelar ingen roll vad folk säger, kvarg är inte gott. Tyvärr! Men genom att blanda i lite vaniljpulver och ha goda saker till så går det ner.
Ronja

Provat coops kvarg med 0.1% fett? Den är krämig, godare än slla andra sorter :)

Svar: Nej den har jag faktiskt inte testat, måste jag göra! Tack för tipset! :)
None None

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress