Dagens minus
Ännu en regnig dag... Det var så pass "illa" att vi faktiskt höll oss inne på praktiken. Rätt skönt att slippa gå ut tycker jag som är frusen av mig. Dagens minus var däremot att vi för andra dagen i rad fick lov att ringa hem ett barn med feber. En annan var hemma med halsfluss. Three down, thirteen to go. Inget bra tecken. Dessutom konstaterade en av pedagogerna att jag klarat mig väldigt bra från sjukdomar för att vara en utböling. Med tanke på den takt som barnen insjuknar för tillfället så är det väl bara en tidsfråga innan det är min tur... Får inte bli sjuk till nästa helg, så snälla kära immunförsvar jobba på nu! Kämpa, kämpa, kämpa!

Tänkte åka och handla lite nu, så får väl satsa på mycket C-vitamin och sådant. Men först en kopp kaffe och lite läsning.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress