Dagens inköp
Gardiner tittade vi på och gardiner köpte jag. Snacka om praktiskt att hitta gardiner till alla rum på samma ställe, nämligen Hemmamagasinet. Det blev en rullhissgardin med lila mönster och band till kontoret, en vit knythissgardin till köket och en vit kappa med söta och fina detaljer till sovrummet. De två förstnämnda fick jag med hem direkt men sovrumsgardinen var metervara så den kommer att klippas till och fållas där. 150kr kostade det att få det gjort och det tyckte jag att det var värt för att slippa göra det själv. Hoppas det blir bra alltihop! Visar självklart när de kommit upp i fönstren.

Utöver gardiner och gardinstänger m.m. så blev det ett par kompressionsstrumpor från Asics och en påse med lite gott och blandat från The Body Shop. Det går verkligen inte att gå in i den affären utan att köpa något! Just i dag blev det bl.a. Brush on bronze som är en burk med bronsskimrande puderkulor. Jag fick det på kindbenen i butiken och känner mig genast sommarfräsch. Lär bli en favorit nu i sommar.

Jag upptäckte förresten i hissen ner tidigare att jag glömde sminka mig innan jag gick hemifrån. Tatuerad eyeliner och färgade fransar och bryn gör jobbet rätt bra ändå tycker jag... Och så bronsskimret på kinderna som pricken över i såklart.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress