Vinklubb
I januari hoppade jag på det här erbjudandet som jag fick tips om via Instagram. Fyra nummer av tidningen Allt om mat och två sådana Iittala-vinglas som jag samlar på för bara 98 kr. Det är en så pass bra deal att jag beställde två prenumerationer, en i mitt namn och en i mammas och så får vi varsin prenumeration på tidningen och jag får fyra glas. Kalasbra!
 
Men det jag skulle komma till var att tack vare detta så hittade jag deras vinklubb och det tyckte jag verkade spännande. Man kan både prenumerera och få 3-4 lådor per år eller bara när som helst välja bland de vinlådor som finns att beställa på hemsidan. Lådan jag fick hem i dag var en italiensk vinsamling med det bästa från Italien och innehöll 4 olika röda viner, 1 vitt och 1 Prosecco. Totalt tolv flaskor och eftersom det var två av varje sort så delar jag och mamma på lådan så att vi får en av varje sort var (och så blir det inte så fasligt dyrt... Lådan kostade 1479 kr.). Det ska bli himla spännande att testa! Lite extra roligt när experter har valt ut sorterna.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress