Tidningsprenumerationer
Jag köper alltid tidningen Runner's World när den kommer ut och i månadens nummer följde ett erbjudande om 5 nummer för 99 kr med, så det hoppar jag såklart på direkt. Som lösnummer kostar tidningen nämligen 69,50 kr, så 5 för 99 är ju en riktigt bra deal. Jag kan för övrigt rekommendera tidningen till alla som tycker om att springa då den innehåller en himla massa bra tips och råd samt träningsguider inför olika lopp.
Utöver det så öppnade jag av någon anledning Sverigehäftet som kom i brevlådan i går (det åker annars alltid raka vägen i papperskorgen!) och det slutade med att jag nu beställt 3 nr av Hus & Hem plus en pläd och 4 espressomuggar för 59 kr och 4 nr av Sköna hem plus 2 blommönstrade necessärer från Ceannis och en handkräm från Savon de Marseille. Tänk vad mycket läsning jag kommer att ha under våren!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress