Shopping
En vända på stan blev det på eftermiddagen och med mig hem hade jag två dricksglas från Iittala till min lilla samling. Fick två i julklapp så nu har jag fyra, bra om man får gäster över på middag och ska dricka rött och vill ha vatten vid sidan av. Det är samma serie som mina vinglas nämligen, så de matchar bra. 
Utöver det så gick jag loss på H&M. Två långärmade tröjor, ett 7-pack strumpor och ett par jeans för 77 kronor. Man måste ju bara älska presentkort! Mest nöjd är jag med jeansen som är mjuka och med superstretch, vilket gör dem perfekta att ha när jag jobbar/praktiserar i förskolan. Mina gamla jeans hade spruckit mellan benen upptäckte jag häromveckan. Frågan är hur länge jag har krupit på golv, hukat och suttit i skräddarställning med det där hålet...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress