Bästa bilen
BMW:n får tummen upp av mig! Så skön att köra och det är en himla trevlig känsla att sätta sig i en rykande färsk bil direkt från fabriken i princip. Älskar doften av nytt!

Funktioner som gillas av mig är först och främst att det är automat. Varför har inte alla bilar det?? Sedan gillar jag att Jimmy och jag har varsin personlig nyckel, så när jag låser upp med min så ställs t.ex. förarsätet in efter mina inställningar. På tal om nyckel så finns det inte ens en fysisk nyckel (eller det gör det såklart, men jag förstod inte hur man får fram den...) utan man har bara fjärrkontrollen i närheten av bilen och startar/stänger av på en knapp. Fiffigt! Sedan gör jag tummen upp för att den är miljövänlig genom att den automatiskt stänger av sig när man stannar, t.ex. vid rödljus, och sedan startar när man trycker ner gaspedalen. Ecodriving!

Och så är den ju snygg också! 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress