Bilder från Å-loppet
Det blev dubbla spinningpass idag för att väcka benen efter i lördags. Jag har faktiskt ingen som helst träningsvärk så det är ju otroligt skönt.

På tal om loppet så hittade jag en bild på mig strax innan starten och dessutom lyckades Andrée fånga både mig och Jimmy på bild strax innan målgången. Ni får väl avgöra själva, men jag tycker kanske inte att jag ser ut att njuta... Fy fasen vad jag kämpade de där sista hundra meterna när alla krafter var slut för längesen! Man riktigt ser smärtan i mitt ansikte. Men det gick ju bra till slut. Lyckades luska ut att 1029 damer deltog och jag kom ju på plats 34, så jag kan verkligen inte vara annat än nöjd!





Jag lyckades också fota mamma när hon svischade förbi och vidare mot målet!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress