TRIANGL
Bikinin som jag beställde i förra veckan kom i går. Snacka om snabb leverans, sex dagar (inklusive helgen!) och då skickades den ända från Singapore. Knappt att man får saker man köper från svenska sidor så snabbt...
 
Den är alltså från TRIANGL och det som är lite speciellt är att deras bikinis är gjorda i ett material som heter neoprene, dvs våtdräktsmaterial, vilket gör att den sitter som en smäck. Supernöjd är jag! Alltid svårt med storlek, men jag gjorde rätt val när jag tog S i underdelen och XS i överdelen. Färgen på denna heter California coral.
 
Amanda

Vad har du för Bh-storlek? Och storlek på trosor? Är nyfiken då jag ska köpa en triangl bikini till min syster

Svar: På BH har jag 70B/75A och på trosor strl 34/XS, och min Triangl med underdel i S och överdel i XS satt bra!
None None

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress