Träningstrosor
Godmorgon torsdag! Det är fint väder och jag håller på som bäst med att peppa mig själv för lite löpning. 5 km och sedan intervaller har jag tänkt mig.

Häromdagen gjorde jag några fynd på Stadium, bl.a dessa träningstrosor från Soc till halva priset. Jag har ett par svarta sedan tidigare och de gör faktiskt stor skillnad när man svettas. Vanliga bomullsunderkläder (och strumpor med för den delen!) drar åt sig fukten vilket inte är bra av så många anledningar, dels kan det skava och så blir man lättare kall efter träningen. Dessa andas bättre och transporterar bort fukten från kroppen, och dessutom så är de sömlösa så ingen risk för "skavsår".

Det blev även en ny omgång svettband när jag ändå var där. Himla skönt att kunna torka bort svetten från ansiktet innan man får det i ögonen.


Brynen är än så länge lite i mörkaste laget efter gårdagens färgning, men jag tror det blir kanon om ett par dagar! Fransarna blev i alla fall toppen, mina ögon får en helt annan blå nyans när jag får lite färg på fransarna. Knepigt!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress