Sköna hem
Det var riktigt trögt att komma ur sängen idag, blir lite så när man kommer hem sent från jobbet. Ännu trögare är det tydligen för Jimmy för han har nämligen fortfarande inte gått upp. Jag tänkte slå mig ner på balkongen med senaste numret av Sköna hem så länge. Himla mysigt och inspirerande att bläddra i ett glassigt inredningsmagasin! Problemet är bara att jag vill ha allt fint. Som Eames-stolarna på det här omslaget till exempel. Till att börja med så skulle jag vilja ha en i hörnet i vårt sovrum (där det nu står en av köksstolarna som inte får plats/behövs i köket) och en som skrivbordsstol inne i kontoret, men på längre sikt planerar jag att eventuellt byta ut alla köksstolarna. Vi får se om mannen går med på det...

För att inte tala om hur fina jag tycker att Tom Dixon-lyktorna på vardagsrumsbordet är. Vill ha!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress