Resa bokad!
Vad vi ska hitta på under semestern har varit totalt oplanerat ända fram till nu. Det blir en solsemester trots mycket velande fram och tillbaka. Den svenska sommaren visar ju inte direkt upp sig från sin bästa sida tyvärr, så det blir perfekt med en vecka utomlands. Jag är ledig vecka 32, så då kommer det antagligen att bli dagstripper och lite lugn och ro och sedan åker vi veckan efter det.
 
Efter tre år i rad på Cypern så kände vi faktiskt att det var dags att se något nytt och därför blir det Grekland den här gången. Jag har aldrig varit där tidigare, men jag tror nog att jag kommer att stortrivas. Hotel Cactus i Rhodos stad är destinationen. Perfekt läge med nära till centrum och det ligger dessutom precis mellan två stränder så vi har lite valmöjlighet på den fronten också. Som jag längtar!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress