Nya jobbskor
Jag har varit ute på en liten promenad och på vägen tillbaka sprang jag in på Ica och hämtade ut ännu ett paket från andmotion.se. Innehållet var ett par Nike Lunarglide 5 (samma modell som jag har till gymmet). Jag hade sådan tur att de hade ett par i just min storlek kvar till halva priset! I vanliga fall köper jag aldrig löparskor på rea eftersom sannolikheten är att de har stått ett bra tag vilket gör att gummit stelnar/hårdnar och då är de ju värdelösa, men det här paret har jag tänkt ha till förskolan sedan när det blir för varmt för kängor så då spelar det ju ingen roll. Mina gamla Nikes är trasiga så jag behövde verkligen nya jobbskor. Nu är nästa fokus ett par mjuka och stretchiga byxor som fungerar att krypa runt på golvet i utan att halva rumpan tittar ut. Mina jag hade sprack i förra veckan...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress