Låt träningen börja
Jag fick lite smått panik när jag insågs att det bara är 96 dagar, alltså lite drygt 3 månader, kvar till Göteborgsvarvet. Vad hände? När jag bokade var det ju över 8 månader bort! Med andra ord är det dags att lägga i en betydligt högre växel när det gäller löpningen och det gör vi från och med i dag. Tre pass i veckan har jag tänkt mig, ett intervallpass, ett kortdistanspass på 5 km i högt tempo och ett långdistanspass på milen och uppåt. Börjar så i alla fall och sedan får vi se hur det går. Utöver det så planerar jag ett bodypump-pass, ett core-pass och ett pulspass (i samband med intervallerna). Resterande två dagar blir vila och yoga/bodybalance. Det känns som ett bra upplägg.

Detta gäller alltså från och med i dag och därför kom jag just hem från gymmet där jag kört intervaller och puls.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress