Balkonginspiration
Jag har suttit nu en stund och klickat runt bland utemöbler och annat skoj som kan bli aktuellt när balkongen ska inredas framåt våren. Jag tänker mig att det ska bli lite som ett extra rum där man kan sitta med ett glas vin och mysa på kvällarna, fälla ut en solstol och sola på dagen, kanske äta frukost på morgonen och ta en fika i trevligt sällskap. En lounge kan vi väl kalla det och det får gärna vara så pass att man kan sitta en 4-8 pers om det skulle vara så. 
 
På min lista över "vill ha-saker" står därför:
- En loungegrupp i konstrotting (bord + divansoffa & fåtölj/soffa & fåtöljer eller liknande)
- Kuddar, plädar & matta (gärna i vitt, marinblått och rött som på bilderna nedan)
- Krukor med fina växter
- Om möjligt markspottar i trägolvet längs med balkongräcket 
 
Det blir ett kul vår-projekt det här tror jag!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress