Michael Kors Clutch
Kungens kurva shoppingcenter föll både mig och karln i smaken. Väldigt många roliga butiker att välja på, och så Ikea tvärs över gatan. Mina favoritbutiker? Royal Design och Johnells utan tvekan. Att kliva in i Royal Designs butik var som att få alla inredningsdetaljer som jag har eller vill ha uppradade framför mig. Så otroligt mycket fina saker!

Johnells var inte tokigt heller. Lite samma sak där, alla märken jag tycker om på ett och samma ställe. Hur jag lyckades stå emot så mycket fina kläder och skor vet jag inte, men vad jag inte kunde stå emot var en Michael Kors LG Zip Clutch. Det bara skrek Sara om den. Priset var dessutom överkomligt och min clutch som jag hade sedan innan (från Åhléns) har dels gått sönder i dragkedjan och har heller inga fack för telefon, nycklar osv invändigt. 

Jag tycker inte att det syns riktigt på bilderna, men dragkedja och MK-loggan är guldiga precis som på min stora väska.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress