Glossybox Limited Edition Christmas
Minns ni att jag prenumererade på Glossybox för ett tag sedan? Jag tror att det varade i lite över ett halvår, men sedan slutade jag av två anledningar. För det första så höll jag efter de månaderna på att drunkna i produkter som jag aldrig hann använda och inte hade plats för, och för det andra så fick kartongen inte plats i vår postbox sedan vi flyttade och det kändes inte alls lika roligt att plötsligt behöva hämta ut den på Ica.
 
Men det fina med glossybox är att det lite då och då släpps Limited Edition-boxar. Boxar som är något dyrare än den vanliga månadsprenumerationen men som då också innehåller något alldeles extra. Bara full size-produkter dessutom, till skillnad från månadsboxen som mestadels innehåller små prover. Jag klickade hem årets Limited Edition Christmas-box ganska snart efter att den släppts och valde att öppna den dan före dopparedan.



Innehållet?

1. Djuprött nagellack från Uslu airlines. Nyansen heter "Coronel e Carvajal" och går under bokstavskoden XMS (Xmas!).
2. Bärrött läppbalsam från Royal Aphotic.
3. Broaer Therapy Cream, en hårvårdsprodukt som innehåller silkesprotein och aminosyror som reparerar håets fibrer och minskar uppkomsten av kluvna toppar.
4. Duopack mineralögonskugga från Marsk i nyanserna "Vanilla Frosting" (silver) och "Rich list" (guld).
5. Cleansing gel från -417 som ska göra huden klar, silkeslen och strålande.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress