24 days of joy
På eftermiddagen igår satt jag och läste när Jimmy kom hem. Blunda, sa han till mig och när jag fick öppna ögonen igen så stod The Body Shops Ultimate-julkalender där på vardagsrumsbordet framför mig. Jag som gått och spanat på den varje gång jag gått förbi butiken, men jag avstod eftersom jag inte kände att pengarna riktigt skulle räcka till då. Så sent som på förmiddagen igår var jag inne i butiken på stan och då var alla varianterna slut. Kan ni förstå min förvåning och glädje när det plötsligt bara stod en där framför mig. Specialbeställd och allt! Bästa, bästa, bästa Jimmy! Gissa om han ligger på plus nu! Herregud vad glad jag blev.



I lucka 1-3 gömde sig:
Bodybutter med olivdoft, Hand cleanse gel (handsprit) med mangodoft och Bodyscrub med chokladdoft. Från och med ikväll kör jag lucköppning kl. 19 för att inte förstöra överraskningsmomentet för er andra som har kalendern.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress